Придобивки

Придобивки за е-продавачите

Поседувањето на Регионален беџ за доверба во е-трговијата обезбедува повеќекратни придобивки за е-продавачите. Во продолжение се набројани некои од главните придобивки:

  • Зголемена доверба и кредибилитет

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата помага да се изгради доверба кај посетителите на е-продавницата и кај потенцијалните клиенти. Беџот означува дека е-продавницата поминала низ темелен процес на проверка и исполнува одредени стандарди за безбедност, приватност и доверливост.

  • Зголемени стапки на конверзија

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата може позитивно да влијае на стапките на конверзија со ублажување на сомнежите или грижите што клиентите може да ги имаат за време на процесот на онлајн купување. Кога клиентите се чувствуваат сигурни и безбедни, поголема е веројатноста да го завршат онлајн купувањето, што доведува до зголемена продажба.

  • Гаранција за безбедност

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата често укажува дека е-продавницата има имплементирано безбедносни мерки за заштита на податоците на клиентите. Ова им укажува на клиентите дека нивните лични и финансиски информации се безбедни, што може да помогне да се минимизира ризикот од измама или кражба на идентитет.

  • Конкурентна предност

    Во висококонкурентна е-трговија, поставувањето на Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата може да ја разликува вашата е-продавница од другите. Тоа ви дава конкурентна предност со истакнување на вашата посветеност кон сигурни и доверливи онлајн трансакции.

  • Подобро искуство со клиентите

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата може да придонесе за подобрено целокупно искуство на клиентите. Со прикажување на беџот за доверба на вашата е-продавницата, клиентите ќе се чувствуваат поудобно и позадоволно за време на нивното прелистување и онлајн купување.

  • Правна усогласеност

    Добивањето и одржувањето на Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата бара придржување до специфичните правни и индустриски стандарди. Со исполнување на овие барања, вашата е-продавница може да обезбеди усогласеност со релевантните прописи за е-трговија.

Важно е да се напомене дека клиентите стануваат сè попребирливи, па затоа е од клучно значење да изберете реномирани провајдери на Беџ за доверба во е-трговија кои се наменети за вашиот целен пазар.

Придобивки за е-купувачите

Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата обезбедува повеќекратни придобивки за е-купувачите. Во продолжение се набројани некои од главните придобивки:

  • Зголемена доверба

    Присуството на Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата ги уверува е-купувачите дека е-продавницата е оценета и ги исполнува специфичните стандарди поставени од доверливите авторитети за е-трговија во регионот. Ова ја зголемува довербата во кредибилитетот на е-продавницата и ја намалува загриженоста од измами или лажни активности.

  • Автентичност и легитимност

    Е-купувачите често се среќаваат со непознати веб-страници додека купуваат онлајн, особено додека купуваат од друг пазар. Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата служи како знак за автентичност, што покажува дека е-продавницата е управувана од легитимен бизнис. Ова им помага на купувачите да донесуваат информирани одлуки и го намалува ризикот од фалсификувани или несигурни е-продавници.

  • Заштита на лични информации

    Беџовите за доверба во е-трговијата често укажуваат дека е-продавницата се придржува до практиките за заштита на податоците и приватноста. Знаењето дека со нивните лични информации ќе се постапува безбедно, ги охрабрува е-купувачите да ги споделуваат своите податоци со доверба, што доведува до побезбедно искуство за купување преку Интернет.

  • Обезбедување квалитет

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговијата бара придржување до стандардите за квалитет од страна на е-продавницата. Ова може да вклучува веродостојни информации за автентичноста на производот и добра услуга за клиентите. Е-купувачите имаат корист од овие мерки за обезбедување квалитет бидејќи можат да очекуваат одредено ниво на безбедност на производи и услуги додека купуваат од е-продавница со Регионалниот беџ за доверба во е-трговија.

  • Подобрена транспарентност

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговија промовира транспарентност во различни аспекти на е-продавницата, како што се процедурите за враќање и рефундација на средствата, условите за користење и споделени искуства на потрошувачите. Ова им дава транспарентност на е-купувачите со потребните информации да донесат информирани одлуки за купување, поттикнувајќи доверлив онлајн пазар.

  • Подобрено искуство на клиентите

    Регионалниот беџ за доверба во е-трговија може да го подобри целокупното искуство на клиентите. Е-купувачите се чувствуваат поудобно за време на процесот на купување, што резултира со зголемена доверба за купување и поголема веројатност за повторување на онлајн купувањето.

Генерално, Регионалниот беџ за доверба во е-трговија игра клучна улога во градењето и влевањето доверба и подобрување на искуството за онлајн купување, особено кај е-купувачите кои купуваат прекугранично, што следствено им е од корист и на е-купувачите и на е-продавниците.

Значката за регионален доверлив знак ви покажува како купувач дека:

  • Е-продавачот е регистриран субјект
  • Е-продавачот има јасни и прецизни информации за неговиот идентитет и контакти
  • Е-продавачот ги обезбедува сите информации за цената и останатите поврзани трошоци пред последниот чекор на нарачката
  • Е-продавачот јасно и разбирливо ги прикажува сите услови и договорни обврски на купувачот
  • Е-продавачот нуди транспарентен и општо прифатен начин на плаќање
  • Е-продавачот нуди транспарентни начини и услови за испорака
  • Сите информации за Политиката за приватност и заштитата на личните податоци се достапни за купувачите на лесен и разбирлив начин.
  • Е-продавачот јасно и разбирливо му ги презентира на купувачот сите негови законски права и обврски, правото да се повлече од договорот и има транспарентна политика за враќање на производите.
  • Е-продавачот има политика за колачиња достапна на е-продавницата.

Успешни приказни од други членки на ЦЕФТА

Останати документи во оваа секција:

Дали знаете?

Според рангот на “Ease of doing business”, Северна Македонија е најдобро рангирана во ЦЕФТА регионот (#17).

Дознај повеќе

Бидете во тек

Добијте известување кога следниот модул ќе биде достапен

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Население 2072531
Население на возраст од 16-64 години 1434451
Користење на Интернет 84%
Интернет купувачи 40%
Валута Macedonian denar
БДП по глава на жител, ЈПП 17015.23

Albania

Население 2837743
Население на возраст од 16-64 години 1931355
Користење на Интернет 70% (2019)
Интернет купувачи 10% (2019)
Валута Albanian lek
БДП по глава на жител, ЈПП 13899.93

Serbia

Население 6908224
Население на возраст од 16-64 години 4530026
Користење на Интернет 79%
Интернет купувачи 48%
Валута Serbian dinar
БДП по глава на жител, ЈПП 19366.76

Kosovo

Население 1775378
Население на возраст од 16-64 години /
Користење на Интернет 97%
Интернет купувачи 47%
Валута European euro
БДП по глава на жител, ЈПП 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Население 3280815
Население на возраст од 16-64 години 2216576
Користење на Интернет 74%
Интернет купувачи 38%
Валута Bosnia and Herzegovina convertible mark
БДП по глава на жител, ЈПП 15732.84

Moldova

Население 2620495
Население на возраст од 16-64 години 1876763
Користење на Интернет 76%
Интернет купувачи 34%
Валута Moldovan leu
БДП по глава на жител, ЈПП 12995.56

Montenegro

Население 621306
Население на возраст од 16-64 години 411215
Користење на Интернет 79%
Интернет купувачи 29%
Валута European euro
БДП по глава на жител, ЈПП 20542.71

Ресурсен и информативен центар за клучните аспекти на е-трговијата за сите членки на ЦЕФТА.

ECOMMERCE FOR ALL

Дознај повеќе Види повеќе
* Оваа ознака не е во спротивност со позициите за статусот и е во согласност со Резолуцијата 1244 на UNSCR и мислењето на ICJ за прогласувањето независност на Косово.

Имплементатор за Северна Македонија